loading...
بهترین پرستار
صاعدی بازدید : 880 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سوختگی
نوعی جراحت پوست یا غشاهای مخاطی ( مثل پوشش دهان ، معده ، ملتحمه و مجاری هوایی) است که در اثر گرمای بیش از حد ، سرمای بیش از حد ، مواد شیمیایی و جریان الکتریکی ایجاد می‌شود. جراحت سوختگی می‌تواند از این فراتر رود و ساختمانهای زیر پوست مثل ماهیچه‌ها ، استخوانها ، اعصاب و رگهای خونی را نیز گرفتار کند. 

طبقه‌بندی و ارزیابی سوختگیها 

صلاح الدین امراء بازدید : 12113 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

فیلم زایمان طبیعی بدون درد به روش اپیدورال که توسط سایت بهترین پرستار آماده شده است.
این فیلم جهت آشنایی هر چه بیشتر خانم های باردار درباره روشهای زایمان طبیعی بی درد تهیه شده است.

صلاح الدین امراء بازدید : 2411 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با سلام ،پاور پوینت آماده شده توسط سایت بهترین پرستار در مورد ترومای قفسه ی سینه با نویسندگی بیل میلان و ترجمه شده توسط صادق درویشی است و همچنین ترومای قفسه سینه و مراقبت های آن تهیه شده توسط نادری پور کارشناس ارشد پرستاری میباشدٰ،برای دانلود پاورپوینت ها به ادامه مطلب بروید.

صلاح الدین امراء بازدید : 1543 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تهوع و ستفراغ به طور شایع در طی حاملگی اتفاق می افتد که Hyperemesis Gravidarum شدیدترین حالت آن در طی حاملگی است. 
در طی مطالعات انجام شده تهوع و استفراغ در 50 تا90 % حاملگی ها رخ می دهد.این نوع از تهوع و استفراغ در طی هفته 9-10 حاملگی آغاز شده و در طی هفته های 11 تا 13 به اوج خود رسیده و در اکثر موارد تا هفته 13 تا 14 حاملگی بهبود میابد و تنها در 1 -10% موارد ممکن است که تا هفته 20 تا 22 حاملگی ادامه یابد. 

صلاح الدین امراء بازدید : 2573 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بهترین و سالم‌ترین شکل برای گلبول‌های قرمز، گِرد و دیسکی شکل است. زیرا گلبول‌های گِرد راحت‌تر می‌توانند در بدن حرکت کنند. این سلول‌ها اکسیژن را به قسمت‌های مختلف بدن حمل می‌کنند و همان‌طور که حتماً می‌دانی، تمام بخش‌های بدن به اکسیژن نیاز دارند تا بتوانند وظایفشان را به درستی انجام دهند.

 

به گزارش سایت بهترین پرستار از گزارش سایت پزشکان بدون مرز، بیماری سلول داسی ناهنجاری است که روی سلولهای قرمز خون اثر می گذارد . سلولهای قرمز خون از پروتئینی به نام هوگلوبین برای حمل اکسیژن از ریه ها به سایر نقاط بدن استفاده می کنند .

صلاح الدین امراء بازدید : 2005 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

انواع پنومونی

·          پنومونی باکتریال

·          پنومونی ویروسی

·          پنومونی آتیپیک اولیه

·          پنومونی پنوموسیستیس کارینی                

صلاح الدین امراء بازدید : 2377 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

پاورپوینت در زمینه معاینه فیزیکی سیستم قلب و عروق است  که توسط سایت بهترین پرستار آماده شده است. که  اناتومی و فیزیولوژی سیستم فلب وعروق را  فرا خواهید گرفت ؛ مهمترین سیمپتومهای بیماریهای سیستم قلب وعروق را شرح خواهید داد - چگونگی معاینه فیزیکی سیستم قلب وعروق را به طور عملي انجام خواهید داد

 

صلاح الدین امراء بازدید : 2478 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
به کلیه­ی عفونت های قارچی پوست Dermatomycosis گفته می شود و به عفونت های قارچی پوست که در اثر درماتوفیت ها می باشند Dermatophytosis (کچلی) گفته می شود. درماتوفیت ها ممکن است از انسان، حیوان و یا خاک به انسان منتقل گردند.میکروسپوروم، تریکوفیتون و اپیدرموفیتون شایع ترین عوامل قارچی عفونت های سطحی پوست می باشند. تشخیص آزمایشگاهی در ماتوفیت ها شامل آزمایش مستقیم KOH و کشت قارچی می باشد.
صلاح الدین امراء بازدید : 1337 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

پاورپوینت آماده شده توسط سایت بهترین پرستار در مورد مراقبتهای مادر باردار در مراحل مختلف زایمان و 24 ساعت اول پس


صلاح الدین امراء بازدید : 1377 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نارسایی کیه زمانی ایجاد میشود که کلیه ها قادر به دفع مواد زاید حاصل از متابولیک نمیباشند وعملکردهای معمول خود را انجام نمی دهند.نارسایی حاد کلیه از دست دادن ناگهانی و تقریبا کامل عملکرد کلیه است.سه دسته ی اصلی نارسایی حاد کلیه شامل پری رنال (هیپوپرفیوژن،در اثر اختلالات کاهنده حجم خون ،اتصاع شدید عروقی یا اختلال در عملکردقلب)داخل کلیه (صدمه پارانشیمی به توبول های گلومرولی یا کلیوی در اثر سوختگی ،تصادفات ،عفونت ،واکنش انتقال خون یا سمیت کلیوی که ممکن است موجب نکروز حاد توبولی شود) بعد از کلیه (انسداد مجرای ادراری ،در اثر سنگ ،تومور ،چسبندگی ها،هایپرپلازی پروستات یا لخته های خون )می باشند.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دوستان وهمکاران عزیز با سلام لطفا جهت ارائه مطالب مفید و مورد نیازتان نظرات و مطالب درخواستی خود را به آدرسهای ذیل ایمیل یا به سامانه پیام کوتاه پیامک نمائید (با تشکر ) صلاح الدین امراء salahalddinomara@yahoo.com SMS&call:09365325363
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت
    صفحه ما در فیسبوک
    ورود نویسندگان


    نام کاربری :
    رمز عبور :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 399
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 5,224
  • بازدید کلی : 322,771