loading...
بهترین پرستار
صلاح الدین امراء بازدید : 1596 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (1)

سایت بهترین پرستار تصمیم گرفته برای راهنمایی مادران و اطلاع از هفته های بارداری خود این مطلب را در اختیار افراد حامله و دانشجویان و دوستان ماما قرار دهد.اصطلاحات متعددی برای توصیف مدت حاملگی استفاده میشود،ازجمله سن حاملگی یا سن قاعدگی که دوره ای اززمان است که ازاولین روزآخرین دوره خونریزی آغازمیگردد و درحقیقت مقدم برلقاح است. معمولأاین زمان که حدود۲ هفته قبل ازتخمک گذاری وحدود۳هفته قبل ازلانه گزینی بلاستوسیت است برای ما مورداستفاده قرارمیگیرد،چون اکثرزنان زمان آخرین قاعدگی خودرامی دانند. رویان شناسان،نمو رویانی - جنینی رابرحسب روزها یاهفته های سپری شده اززمان تخمک گذاری توصیف میکنند. میانگین فاصله زمانی ازروزاول آخرین قاعدگی تا هنگام تولد جنین حدود ۲۸۰ روز یا ۴۰ هفته است.

صلاح الدین امراء بازدید : 3039 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پرولاپس یا افتادگی رحم، معمولا در زنان پس از دوران یائسگی رخ می‌دهد، یعنی زمانی که حداقل یک یا دو مورد زایمان طبیعی داشته‌اند. آسیب به بافت‌های نگهدارنده رحم در دوران بارداری و هنگام زایمان از یک طرف و کاهش هورمون استروژن و تکرار فشار به رحم از طرف دیگر می‌تواند عضلات کف لگن را ضعیف کند و باعث افتادگی رحم شود.

صلاح الدین امراء بازدید : 720 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نمودارهای رشد کودکان who را سایت بهترین پرستار برای تمامی دوستان آماده کرده و به صورت رایکان در اختیار کاربران می گذارد کافی است برای دانلود این نمودار ها به ادامه مطلب مراجعه کنید..

صلاح الدین امراء بازدید : 2655 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سپسیس  یا عفونت خون وضعیتی است که در آن بدن با یک عفونت جدی رو برو می باشد، اگر شما در وضعیت سپسیس قرار بگیرید، در وضعیت کاهش فشار خون که به آن شوک می گویند خواهید بود. این وضعیت یا بدلیل سیستم های دفاعی بدن شما و یا بدلیل مواد سمی که توسط عوامل عفونی مثل باکتری، ویروس و یا قارچ ها ایجاد می شود، حاصل گردد.

صلاح الدین امراء بازدید : 3166 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سایت بهترین پرستار روز جهانی ماما رو به همه اساتید ، دانشجویان و تلاشگران در این عرصه تبریک می گوید و خواهان موفقیت روز افزون از در گاه الهی را دارد. 

 و فایل زیر  هدیه ای از سایت بهترین پرستار  به تمامی  ماما می باشد.

 

برای دریافت هدیه رایگان روز ماما کلیک کنید.

 

 

 

""نوزاد اولین نگاه معصومانه اش را به تو هدیه میکند و تو اولین کسی هستی که گریه اش را صبوری می کنی، صبوری و معصومیت بدرقه راهت …""

با تشکر مدیر وبسایت صلاح الدین امرا

صلاح الدین امراء بازدید : 1543 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تهوع و ستفراغ به طور شایع در طی حاملگی اتفاق می افتد که Hyperemesis Gravidarum شدیدترین حالت آن در طی حاملگی است. 
در طی مطالعات انجام شده تهوع و استفراغ در 50 تا90 % حاملگی ها رخ می دهد.این نوع از تهوع و استفراغ در طی هفته 9-10 حاملگی آغاز شده و در طی هفته های 11 تا 13 به اوج خود رسیده و در اکثر موارد تا هفته 13 تا 14 حاملگی بهبود میابد و تنها در 1 -10% موارد ممکن است که تا هفته 20 تا 22 حاملگی ادامه یابد. 

صلاح الدین امراء بازدید : 1252 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (1)

سندرم پیش از قاعدگی(premenstrual syndrome)که به اختصار PMS نامیده می شود، عود دوره ای ترکیبی از تغییرات آزاردهنده فیزیکی، روانی یا رفتاری در ۷ تا ۱۰ روز پیش از شروع خونریزی قاعدگی است که در برخی از زنان  و دختران مشاهده می شود و باعث مختل شدن فعالیت های فیزیکی و اجتماعی فرد می گردد.

صلاح الدین امراء بازدید : 727 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

ورزش:براي برگشت سريعتر ماهيچه هاي شکم و ساير قسمتها به حالت اوليه ،انجام حرکات زير نظر پزشک درزناني که زايمان طبيعي کرده اند ،توصيه مي شود. روي زمين صاف به پشت بخوابيد.زانوهاي خودراخم کرده ويک نفس عميق کشيده ودر همان حال سعي کنيد قفسه سينه خودرا ثابت نگه داريد طوري که شکم شما بالا برود(تنفس شکمي) حال به آرامي با تو کشيدن شکم هوا را خارج کنيد

صلاح الدین امراء بازدید : 1059 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 

فرقی نمی کند آیا درد خفیف است یا نوعی شکنجه است که شما را چند روزی خانه نشین می کند، درهر حال بسیاری از خانم ها با دردهای قاعدگی بیگانه نیستند. در واقع بیش از پنجاه درصد زنان هر ماه درجاتی از این دردها را متحمل می شوند. قبل از این که برای تسکین این درد به سراغ حوله ی گرم بروید، بهتر است بدانید همه ی قاعدگی ها طبیعی نیستند و گاه نشانه یی از یک بیماری جدی اند. در این جا فهرستی از چیزهایی که به کمک آن ها می توانید علامت های مهم را شناسایی کنید آورده ایم که به معنای لزوم مراجعه به متخصص زنان برای بررسی های بیشتر هستند.

صلاح الدین امراء بازدید : 4611 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

تمام خانوما ( مجرد یا متاهل و از سن بلوغ تا یائسگی) باید ترشح داشته باشند . اصولا تمام نواحی بدن که به بیرون باز میشن ، ترشحات خودشون رو دارن. برای اینکه میکروبها و سلولهای مرده و ...رو بیرون بریزن .  مثل گوش ،بینی ،چشم ولی مهم اینه که "عفونی" نباشد . خود ترشح ، به خودی خود ، نشونه بیماری یا عفونت نیست  . برخی دختران مجرد و نوجوان که تازه به سن بلوغ رسیده اند و عموما زیر 18 سال دارند خیلی ترشحاتشون توجه شون رو جلب میکنه و معمولا سوال میکنن که چرا من ترشح سفید دارم ؟

درباره ما
Profile Pic
دوستان وهمکاران عزیز با سلام لطفا جهت ارائه مطالب مفید و مورد نیازتان نظرات و مطالب درخواستی خود را به آدرسهای ذیل ایمیل یا به سامانه پیام کوتاه پیامک نمائید (با تشکر ) صلاح الدین امراء salahalddinomara@yahoo.com SMS&call:09365325363
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت
    صفحه ما در فیسبوک
    ورود نویسندگان


    نام کاربری :
    رمز عبور :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 399
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 5,158
  • بازدید کلی : 322,705