loading...
بهترین پرستار
صلاح الدین امراء بازدید : 1653 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

این برنامه دارای سیستم جستجوی بسیار قدرتمندی است که سایت بهترین پرستار به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. که از بین ۸۵۰۰ مورد برایتان جستجو انجام میدهد و در هنگام تایپ دارو ها را پیشنهاد می کند
( دارای بیش از ۶۰۰ نوع داروی مختلف که با گزارشات شما در قسمت گزارش برنامه به کاملترین برنامه دارویی و آن هم رایگان تبدیل خواهد شد)
-- دارای دسته بندی موضوعی
-- علاوه بر داروها شامل گیاهان دارویی نیز میشود ( با یک تیر ۲ نشان بزنید آن هم رایگان)
-- دارای لیست علاقه مندی ها به صورت جداگانه هم برای داروها و هم گیاهان
-- امکان اضافه به لیست علاقه مندی

و.... 

 

 

 

 

صلاح الدین امراء بازدید : 3135 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان وبسایت بهترین پرستار فایل پاورپوینت “ سرطان خون یا لوسمی ( Lukemia )” را آماده کردیم .

برا تمامی دانلود رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید..

صلاح الدین امراء بازدید : 1322 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

بدن انسان مملو از رمز و راز است. از هزاران سال پیش اجداد ما تلاش میکردند با همان امکانات اولیه ای که در اختیار داشتند جسد مردگان را کالبد شکافی کنند تا به اطلاعات بیشتری در مورد ساختار داخلی بدن انسان دست پیدا کنند.امروزه با پیشرفت دانش پزشکی و استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته، ما اطلاعات دقیق و واضحی از اعضای داخلی بدن و نحوه کارکرد آنها در اختیار داریم. شناخت دقیق اجزای داخلی بدن، به پزشکان کمک میکند تا روش های بهتری برای درمان بیماری های مختلف پیدا کنند.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید..

صلاح الدین امراء بازدید : 2931 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

با سلام به همه دوستان پمفلت تالاسمی توسط خود مدیر سایت طراحی شده که برای دوستان می گذارم دوستانی که میخواهند فایل قابل ویرایش را دریافت کنند در قسمت نظرات یا تماس اطلاع رسانی کنند.

 

صلاح الدین امراء بازدید : 2410 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با سلام ،پاور پوینت آماده شده توسط سایت بهترین پرستار در مورد ترومای قفسه ی سینه با نویسندگی بیل میلان و ترجمه شده توسط صادق درویشی است و همچنین ترومای قفسه سینه و مراقبت های آن تهیه شده توسط نادری پور کارشناس ارشد پرستاری میباشدٰ،برای دانلود پاورپوینت ها به ادامه مطلب بروید.

صلاح الدین امراء بازدید : 1337 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

پاورپوینت آماده شده توسط سایت بهترین پرستار در مورد مراقبتهای مادر باردار در مراحل مختلف زایمان و 24 ساعت اول پس


صلاح الدین امراء بازدید : 2879 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

 

دیکشنری تخصصی اصطلاحات پرستاری (Dictionary of Nursing) را خدمت شما کاربران عزیز و پرستاران گرامی آماده کرده ام. در این دیکشنری تک زبانه نیز با رایج ترین و کاربردی ترین اصطلاحات، لغات و عبارات حوزه پرستاری آشنا می شویم. دیکشنری حاضر به ادعای نگارنده اش حاوی 11 هزار عبارت، اصطلاح و لغت کاربردی است. لغت نامه مزبور بیشتر مختص مترجمان، دانشجویان پرستاری، محققان و اساتید این رشته است.

 

This fully updated edition offers over 11,000 entries, each providing clear, up-to-date coverage of specialist nursing terms, including diseases, symptoms, anatomy, instruments, common drugs, and biological terms. It covers both everyday vocabulary relating to patient care, and termsfrom medical specializations such as psychiatry.
 
صلاح الدین امراء بازدید : 5982 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (2)

اپلیکیشن تفسیر آزمایشات پزشکی یک دیکشنری کامل از آزمایشات اختصاصی، خون و ادرار بوده که به زبان فارسی و در محیطی کاملاً ساده و قابل فهم برای عموم عرضه شده است.

دیکشنری حروف اختصاصی آزمایشات، جستجوی سریع و توضیحات تکمیلی درباره تفسیر نتایج آزمایش های خون و ادرار از دیگر امکانات این نرم افزار هستند.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن فارسی و رایگان تفسیر آزمایشات پزشکی روی موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید قابل نصب و اجرا می باشد این نرم افزار برای کسانی که جواب ازمایشات خود را گرفته اند پیشاپیش از مراجعه کردن به پزشک از جواب آزمایش خود باخبرشوند

صلاح الدین امراء بازدید : 1643 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

کتاب بانک جامع اطلاعات دارویی، یک کتاب مفید برای آشنایی و آموزش های کاربردی درباره داروها و گیاهان دارویی است که توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان منتشر شده است.

عناوین اصلی این کتاب شامل: داروهای گیاهی رسمی ایران، مرجع کامل گیاهان دارویی، نسخه پیچی گیاهی، خصوصیات اقلیمی گیاهان دارویی، اصول کلی در استفاده از گیاهان دارویی، مرجع کامل داروها می باشد.

 

صلاح الدین امراء بازدید : 1279 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (1)

بدن انسان دارای آناتومی بسیار پیشرفته و پیچیده ای است که می توانید برای آشنایی هر چه بهتر با این آناتومی پیشرفته نرم افزار Anatomy In Motion – Complete را به صورت رایگان از سایت بهترین پرستار دانلود کنید. برنامه تمامی قسمت های بدن از جمله: ماهیچه ها، استخوان ها، عضلات و ... را به صورت سه بعدی و فوق العاده جذاب نشان می دهد. نرم افزار دارای 650 نکته و سوال آموزشی مختلف در مورد ساختار بدن انسان است، که این بخش می تواند برای دانشجویان رشته ی پزشکی بسیار مناسب و آموزنده باشد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو به صورت تخصصی، قابلیت یاد داشت برداری به صورت دلخواه، استفاده از انیمیشن های زیبا و ... اشاره کرد. برنامه دارای ویژگی BUILDER است یعنی می توانید عضلات، اسکلت، ماهیچه را به صورت حرکتی و چند لایه مشاهده کنید. برنامه برای پزشکان، دانشجویان پزشکی، ورزشکاران، ماساژورها و ... بسیار مناسب است.

درباره ما
Profile Pic
دوستان وهمکاران عزیز با سلام لطفا جهت ارائه مطالب مفید و مورد نیازتان نظرات و مطالب درخواستی خود را به آدرسهای ذیل ایمیل یا به سامانه پیام کوتاه پیامک نمائید (با تشکر ) صلاح الدین امراء salahalddinomara@yahoo.com SMS&call:09365325363
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ارتباط با مدیر سایت
    صفحه ما در فیسبوک
    ورود نویسندگان


    نام کاربری :
    رمز عبور :

    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 399
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 5,200
  • بازدید کلی : 322,747